KLACHTEN
We doen ons best om de goede zorg en begeleiding te bieden. Ondanks dat kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Blijf daar dan niet mee zitten. Het belangrijk om het gesprek hierover zo spoedig mogelijk aan te gaan. Mogelijk is het een misverstand of is het iets waar we samen uit kunnen komen.
Wanneer U het te moeilijk vindt om dat met uw behandelaar te bespreken neem dan even contact op met de collega-logopedist. Waarschijnlijk kunnen we samen toewerken naar een goede oplossing.
Mochten we er samen uiteindelijk niet uitkomen dan kunt u een klacht indienen bij de Klachten- en geschillenregeling Paramedici. Onze praktijk is hierbij aangesloten. Dit loket biedt u een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Ga naar https://www.klachtenloketparamedici.nl. U vindt daar een eenvoudig formulier en nadere uitleg. Wanneer u vragen hebt of er niet uitkomt, is het mogelijk om telefonisch contact op te nemen.
Meer informatie hierover vindt u op de website van het loket.
Wat gebeurt er met mijn klacht?
De onafhankelijke klachtenfunctionaris bekijkt uw klacht, geeft desgewenst advies over het indienen van een klacht, kan helpen bij het formuleren ervan en zoekt naar een oplossing. U krijgt binnen twee weken een reactie van de klachtenfunctionaris op uw ingediende klacht. Ook zal deze contact opnemen met de betrokken zorgverlener. De zorgverlener geeft dan een reactie/mogelijke oplossing.
Mocht u meer informatie nodig hebben over eventuele vervolgstappen dan kunt u dit vinden op de website van het klachtenloket. Natuurlijk hopen we dat we vanuit een open gesprek, dat we al in een vroege fase een oplossing kunnen vinden voor uw klacht.